Sider

onsdag den 10. november 2010

Favel, farmor.

Min farmor døde tidligt i morges.
Selvom jeg - så sent som i går aftes - havde snakket med kæresten om at hun måske ville dø og at hun var gammel (85 om et par uger) og selv havde snakket om at hun gerne ville dø, så er det altså bare underligt. Og sørgeligt.

Min søster kom  forbi med æbleskiver og så spiste vi dem, snakkede og drak noget the (i vores familie er the en del af løsningen på alle problemer. Kan ikke tælle hvor mange samtaler der er startet med "kom, lad os lave en kop the"!). Det var rigtig hyggeligt og rart og jeg er glad for at min far har 3 søskende at dele læsset med, når nu alting skal ordnes.

4 kommentarer:

  1. Åh, nej! Jeg sender dig en masse tanker! Jeg har selv bedsteforældre i den alder og jeg frygter den dag, at de går bort - selvom det er naturligt, så er det forfærdeligt!
    Varme knus fra Maria.

    SvarSlet
  2. Det er jeg ked af at høre Charlotte. Jeg sender dig og din familie masser af tanker i denne svære tid.

    SvarSlet
  3. Tak for det... Hun skal begraves på mandag, så det bliver rart at få afsluttet det hele.

    SvarSlet
  4. Tænker på dig, Charlotte! Håber, at begravelsen bliver smuk og at I får sagt ordentligt farvel!
    Knus fra Maria.

    SvarSlet