Sider

onsdag den 1. december 2010

1. December - vi har glædet os!

Så nåede vi endelig til 1. december!
Nu må vi spise pebernødder, varme æbleskiver, bagejulekager, høre julemusik og sætte de pæne røde lysestager frem! - Helt uden dårlig samvittighed, for nu er det JUL!

I morges lå de en pakke på morgenbordet (som jeg gik forbi utallige gange, men ikke opdagede i min morgen-trance), og det var et rigtig fint kalenderlys.Tænk, at sådan en lille ting kan gøre en så glad! - Jeg ved godt at det er fjollet, men i eftermiddag skal jeg forhåbentlig ud at købe noget ler, gran og pynt så det kan blive til en smækker lille juledekoration.


Så er julen skudt i gang, og den kan bare komme an - jeg er allerede langt foran, for jeg mangler kun at købe en enkelt julegave.:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar