Sider

tirsdag den 21. december 2010

Blogleg

På opfordring af NYByHeart, napper jeg lige en enkelt blog-leg. Synes det er lidt hyggeligt...

1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden:
Nøgler, læbepomade og mobiltelefon.
2. Favorit make-up mærke:
Bruger som regel kun mascara - men der sværger jeg til Max Factor false lash effect.
3. Favorit blomst:
Bougainvillea!
4. Yndlingstøjbutik:
Hmm.... Ej, det kan jeg ikke vælge - Vila, Vero Moda og den slags.
5. Favorit parfume:
Estee Lauder 'Pleasures'
6. Høje hæle eller flade sko:
Synes at høje hæle er flottest - men ender som regel i de flade.
7. Får du gode karakterer?
Ja, de fejler ikke noget.;o)
8.Yndlingsfarver:
Lilla!
9. Drikker du energidrikke?
Nixen, synes de smager dårligt.
10. Drikker du ofte juice?
Ja, hver morgen.
11. Kan du lide at svømme?
Ja, men jeg gør det alt for sjældent (egentlig åndssvagt når jeg bor lige ved siden af en svømmehal)
12. Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med:
Det kommer an på hvor jeg spiser dem.
13. Yndlingscreme:
Hæ, jeg ved ikke engang hvad det er for en, andet en det vistnok er Nivea og den hedder noget med 'water' eller 'hydrating' eller sådan noget.
14. Vil du gerne giftes en dag?
Ja.
15. Bliver du nemt sur?
Nej, det synes jeg ikke. Jeg kan til gengæld ret nemt blive irriteret.
16. Kan du godt lide at jagte spøgelser?
Det ved jeg ikke, jeg har aldrig prøvet det.
17. Har du nogle forbier?
Ja, jeg er panisk angst for natsværmere (Nej, det er ikke en joke)
18. Bider du negle?
Nej - heldigvis.
19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse?
Nej.
20. Drikker du kaffe?
Nej.

Stafetten skal jo videre, så jeg håber at Anette, Therese og Superheltemor vil lege med.:o)

1 kommentar:

  1. Sikke en hyggelig blog med nogle herlige indlæg. jeg sidder og får et smil på løben når jeg læser dine små bemærkninger.

    /samantha

    SvarSlet