Sider

onsdag den 29. december 2010

Julegaver med det hele.

Hold da op, der var mange gaver under juletræet i år! - Langt de fleste var dog til min nevø og niece (heldigvis - vi havde ikke kunne have alle de ting i vores bil!).

Jeg fik en masse dejlige gaver:

Kæresten og jeg fik 2 Menu 'wine breather' karafler, af hans farmor og af min søster + hendes mand.
Af kæresten fik jeg et par skønne, varme vinterstøvler - Sorel Pac 2
- Desværre passede de ikke i størrelsen, og de kommer først i butikkerne igen i januar.

Min 'svigerfar' og hans kone gav mig en krimi mere, i serien om Dan Sommerdal

Jeg fik også det her smukke hjerte af kæresten.

Min 'svoger' og hans kæreste opstøvede Astrid Lindgren´s "Fortællinger" til mig - en bog som min afdøde mormor altid læste for os, og som jeg har ledt efter i landets antikvariater de sidste 10 år!

Af mine forældre + min søster & svoger fik jeg et par Pandora-øreringe.
De var dog ikke lige mig, så de er byttet til nogle andre, som kommer hjem i starten af januar.

Min 'svigermor' havde købt et gavekort på 200 kr. til Matas - så er der til lidt af hvert.:o)

2 kommentarer:

  1. Virkelig nogen dejlige gaver :D Og hvor fedt de har kunne finde den Astrid Lindgren bog :)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er også virkelig glad for dem! - Jeg håber at du har fået lige så gode gaver.:o)

    SvarSlet