Sider

torsdag den 2. december 2010

Så hvor mange penge brugte jeg så?

Kan I huske, at jeg i november måned ville tælle sammen, hvor meget jeg egentlig bruger på ting til hjemmet, tøj og tingel-tangel?
Pyha, sandheden er hård og brutal. Jeg synes i virkeligheden at jeg har rendt og sparet, men det er alligevel løbet op:

Mascara................................139 kr.
Opbevaringskrukker..............250 kr.
Stropbluse, Saint Tropez........100 kr.
Bluse, Saint Tropez................350 kr.
Striktrøje, HM.......................250 kr.
Poncho-liner..........................295 kr.

I alt løber det op i 1384 kr.!!!!

Hold.Da.Op.
Det burde jo have været 0 kr.?!? - Pludselig er jeg noget mere glad for, at det nærmere er reglen end undtagelsen at vi overarbejder, ikke kommer hjem til pauser og andet der giver godt i pengepungen.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar