Sider

søndag den 2. januar 2011

2011 - hvad er planen?

Nåmen jeg snakkede jo om, at jeg havde nogle planer for 2011, så nu må jeg hellere fortælle jer om dem, så I kan hjælpe mig med at holde fast i dem!:o)

Af de meget håndfaste mål, så vil jeg gerne:
  • I gang med at træne igen. Ikke fordi jeg gerne vil tabe mig og al det der, men fordi jeg gerne vil være sund og stærk. Har jo faktisk et - til tider - fysisk krævende job. Målet er at træne min. 2 x ugentligt.
  • Udvide min kulinariske horisont. Jeg har 3 hylder med kogeboger, men ender alligevel med de samme 15-20 retter. Målet er at lave én ny ret om ugen.
Desuden har jeg også en lidt mere 'løs' liste. I 2011 vil jeg også gerne:
  • Være en af de heldige, som får en fastansættelse i ambulancetjenesten, når jeg er færdiguddannet d. 31/7.
  • Gennemføre Bogudfordringen 2011.
  • Fries til. (Må man gerne skrive den slags? Eller er det meningen at det skal være tabu/overraskelses-agtigt?)
  • Lytte til en masse god musik - fordi det gør mig i godt humør.
  • Vinde i Lotto. På den store måde. (Kræver nok at jeg begynder at spille)
  • Få opbygget nogle endnu bedre venskaber med de søde kvinder, som jeg kender her i byen.
  • Komme ud at rejse sammen med kæresten.
  • Have masser af hyggelige hverdags-oplevelser; biografture, udflugter og eventyr.


    Er det kun mig, der synes at tingene bliver mere overskuelige, når man først har skrevet dem på en liste? Eller har I også lavet den slags planer for det kommende år? Fortæl, fortæl!:o)

    Ingen kommentarer:

    Send en kommentar