Sider

søndag den 2. januar 2011

Underligt...

Okay, det er meget, meget mærkeligt.
I dag vågnede jeg til en sms om, at politiet har fundet et kvindelig på Herlev Rideskole. De håber selvfølgelig, at det er den forsvundne Lisa. På en måde håber jeg det også - jeg forestiller mig at det må være lettere på hendes pårørende at få afslutning, fremfor at gå resten af livet i uvished.

Jeg har ikke været på Rideskolen de seneste par år, men jeg har jo nærmest tilbragt hele min barndom, teenageår og gymnasietid på det sted. På Facebook er der statusopdateringer fra rideskoleejeren om at "Rideskolen er lukket indtil videre - sig det videre til de andre" og det er bare så underligt at se sit barndommens tilflugtssted oplyst at skarpe lamper og gravemaskiner.

Er SÅ glad for at jeg ikke længere har hest stående der - det må være så mærkeligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar