Sider

tirsdag den 8. februar 2011

Gaver, gaver, gaver!

Åh, jeg har fået nogle gode gaver til min fødselsdag! Jeg har fået dem lidt spredt, da jeg holdt fødselsdag sammen med mine forældre i sidste uge, men det gør jo ikke noget ift. gaverne.


Jeg er blevet velsignet med gaver i alle kategorier:
  • Af kæresten fik jeg en tur til Sydspanien. Vi rejser tidligt søndag morgen, og han har booket fly, hotel, bil, pasning af hund & hus og alt hvad der ellers hører til. Jeg glæder mig bare SÅ meget!
  • Af mine forældre fik jeg den nye Sara Blædel krimi "Dødsenglen", samt 500 kr. til shopping.
  • Af min søstre og deres mænd fik jeg de 2 Disney-DVD´er, som ulykkeligvis blev spist forleden (men heldigvis bliver erstattet), samt "Ben & Jerrys Homemade icecream and dessert-book"
  • Min 'svigermor' gav mig et gavekort til Bog & Idé på 200 kr. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar