Sider

tirsdag den 21. juni 2011

Hvad bruger man så dagen på?

... Når man bare går derhjemme?
Det svinger lidt, men hos mig kan en typisk dag se sådan her ud:

8.00 Vækkeuret ringer. Bad, morgenmad, gå med hunden - the usual stuff...
9.30 Hos fysioterapeuten.
10.00 Ligge på sofaen, evt. med is på, afhængigt af hvor hård fys'en har været.
10.30 Går lige et smut på biblioteket. Får jo læst en del bøger, så der skal tilskud udefra.
12.00 Spiser frokost; gerne noget sundt og lunt (nogle fordele skal der jo være ved at gå hjemme).
.....
15.00 Svømmehallen åbner og jeg er nede at træne.
16.30 Tager hunden med til Fakta og køber småting der mangler.
18.30 Aftensmaden påbegyndes - gerne en af de lækre retter, som jeg har kigget på, men aldrig har fået lavet. NU er muligheden her.
19.15 Kæresten kommer hjem fra arbejde og jeg er eeeendelig færdig med at nøjes med at snakke med hunden.;o)

Håber VIRKELIG at jeg snart kan starte med arbejde igen!

2 kommentarer:

  1. Ha ha - ja lige bortset fra fys'en og svømmehallen, så ligner min dag din meget. Jeg har bare ingen hund at snakke med, mens jeg tuller rundt herhjemme.

    SvarSlet
  2. Pyha, så håber jeg at du synes at det er mindre kedeligt end jeg gør....:o)

    SvarSlet