Sider

lørdag den 8. oktober 2011

Stjerneskud!

Har du været ude at se dem? Wauw, det er helt fantastisk!
Tidligere på aftenen tog jeg regnbukser og en tyk jakke på og gik en tur med hunden. Et stykke fra hvor vi bor er der nemlig et stort, fredet område, hvor der er helt mørkt. Her lagde jeg mig og kiggede stjerneskud, indtil skyerne trak så meget sammen, at man ikke kunne se ordentligt...

Havde planer om at gå derned igen, men så var der nogen der besluttede at bruge deres aften på at genere mig.

Jeps, der er 2 voksne mænd (i hvert fald at dømme ud fra deres silhuet, som jeg kan se igennem de nedrullede gardiner) der har rendt og banket på døren og vinduerne her hjemme. Hunden bliver (selvklart) helt ekset og gør - og så synes jeg at det bliver lidt uhyggeligt!

Ja, jeg ved godt det er åndssvagt, men når man nu sidder alene hjemme, så kan det altså godt påvirke en!

2 kommentarer:

  1. Ej hvor ubehageligt :o Så havde jeg slet ik turde være alene hjemme.. Er det noget der sker tit?

    SvarSlet
  2. Ja, det er skideubehageligt. Det sker af og til, men oftest er det en retarderet pige som bor længere henne i rækken der ringer og banker, men det var det bare ikke i går aftes....
    Heldigvis kom Kæresten hjem ved 23.30-tiden, så det hjalp lidt på humøret.:o)

    SvarSlet