Sider

fredag den 7. oktober 2011

Tiden går, klokken slår.

Okay, det er vist ikke nogen hemmelighed at det står lidt sløjt til hos mig for tiden.

Jeg er bare træt af at det ikke går iorden.
Jeg er træt af at slås med Arbejdsskadestyrelsen, mit eget forsikringsselskab, kommunen og min arbejdsgiver.
Kan verden ikke godt fatte, at det ikke er med min gode vilje, at jeg ikke har kørt ambulance siden 24. april, hvor jeg kom til skade. At en diskusprolaps ER noget virkeligt, og at jeg altså ikke pjækker (ja, det er dig jeg mener, din dumme kommunale sagsbehandler!).

Jeg er bare glad for, at jeg er lykkelig her hjemme. Der er ca. 5 måneder til vi skal giftes, vores søde lille hund holder mig med selskab og min læge er 100 % på min side i alt det her. Min kommende mand tager sig af mig, opmuntrer mig og får mig til at grine indtil jeg ikke kan trække vejret.

Så fuck at jeg måske skal gå hjemme lidt endnu...!;o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar