Sider

lørdag den 31. december 2011

Året der gik.

Husker I mine mål for år 2011? Lad os se hvordan det gik med dem (vi tager bare de vigtigste)...

Mål nr. 1: I gang med at træne igen. Det er gået ret godt, hvis jeg selv skal sige det - træner 4-6 gange om ugen!

Mål nr. 2: Udvide min kulinariske horisont = lave én ny ret om ugen. Også her står den på succes - er du gal vi har fået meget ny og lækker mad i det forgange år! Mere af det, tak.:o)

Mål nr. 3: Få ansættelse efter endt uddannelse. Tjo, det fik jeg jo. Så meget desto mere bittert at jeg også fik en diskusprolaps og derfor har været sygemeldt on/off (mest on) lige siden.

Mål nr. 4: Gennemføre Bogudfordringen 2011. Gik ikke. Synes det var nogle utroligt kedelige kategorier, og er generelt færdig med 'tvangs-læsning'.

Mål nr. 5: Fries til. Nailed it! Brylluppet skal stå d. 17. marts 2012!:oD

Mål nr. 6: Få gode venskaber med folk her i byen. Er gået overraskende godt. Har nu 2 gode veninder her i byen som jeg jævnligt mailer/sms'er/rider/hygger/ses med. SÅ dejligt!:o)

Så må jeg vist også snart få skrevet ned hvad målene, drømmene og ønskerne for næste år er...:o)



1 kommentar:

  1. Er du blevet væk?
    Vil høre nyt fra dig :)

    -M

    SvarSlet