Sider

mandag den 5. december 2011

Gåtur i kulden!


I dag var min veninde og jeg ude at gå en tur med de to tosser her.:o)

Manner, det var koldt! - Og jeg havde endda taget både hue og tykke vanter på. Men det var rigtig hyggeligt. Vi gik igennem skov, krat og marker - vi kom endda forbi et sted jeg mente var Bamses hus (indtil vi fik øje på den murede skorsten), imens snakken gik. Vi travede rundt i cirka 1½ time og jeg er da også godt brugt nu.

- Nu skal resten af eftermiddagen bruges med en kop varm kakao, et tæppe på sofaen og et par afsnit af Criminal Minds.:o)

2 kommentarer:

  1. Tak for en hyggelig tur :)

    Må vi gøre snart igen.. Med lidt mere tøj på :)

    Maria

    SvarSlet
  2. Ja, eller lade være med at gå tur i orkan!
    Jeg r i hvert fald frisk på en tur igen.:o)

    SvarSlet