Sider

tirsdag den 17. januar 2012

Det med kage...

Et af mine mål for 2012 var som bekendt at holde mig fra slik, chokolade og kage i hverdagen...
Well, det går ikke ligefrem strålende.
Skulle lige hente nogle bøger hos min veninde i dag, og tilbød at jeg da lige kunne tage en kage med. Da vi ikke har nogen bager i byen, blev det sådan en frossen fætter her. Jeg havde kogt noget frugtkompot til (en pose frosne bær, en tsk. vaniljesukker og lidt flormelis) og er du gal det var godt!

Jeg var ellers lidt skeptisk overfor det der marengs-fidus, men det smagte skønt!

3 kommentarer:

  1. Ja, den var også virkelig god (selvom det bare var sådan en færdig-en).:o)

    SvarSlet
  2. Haha, jeg har samme nytårsfortsæt som dig og det har vist sig at være lige så svært for mig at holde mig fra de søde sager som dig :-) Det smager bare så godt...

    Måske har du lyst til at kigge forbi min blog og tilmelde dig som fast læser - jeg har i hvert fald tilmeldt mig hos dig. Nytlivnyedroemme.dk

    Kh Mette

    SvarSlet