Sider

lørdag den 18. februar 2012

Ædelstene!

Se lige hvad jeg har fået af min kommende mand! Det er 2 safirer, som skal laves til øreringe. De er utroligt svære at fange på billeder, men på det nederste billede kan man fornemme den 'stjerne' der kommer i stenen, når der kommer lys på dem.

De er SÅ smukke, og jeg glæder mig til at få dem lavet til øreringe. Det er en særlig slags safirer, som man sjældent kan skaffe i Danmark, og jeg er så glad for dem.
Han har forsøgt at få fat i dem i årevis, og nu er det endelig lykkes!

Jeg tænker at de skal i en sølvindfatning - og måske med lidt små diamanter rundt om?


4 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de flotte. Du er godt nok en heldig kvinde at have en mand der sådan jagter ædelstene til dig over flere år!

    SvarSlet
  2. Ja, jeg føler mig også utroligt heldig!:o)

    SvarSlet
  3. De er smukke :)
    Glæder mig til at høre om det endelige resultat..

    SvarSlet
  4. Hvis nogen skulle have interesser i Ædelstene, kan jeg måske hjælpe, hvis der er ønsker, da jeg har det som hobby, og har de fleste.

    SvarSlet