Sider

onsdag den 29. februar 2012

Nyt job - i hvert fald for en tid...

Lidt baggrund: Jeg er i lønstop (altså får jeg kun udbetalt sygedagpenge), pga. for lang tids sygdom. Lægen vurderer at jeg ikke kan komme tilbage til et rygbelastende erhverv, og andre jobs hænger ikke ligefrem på træerne.

I dag er jeg så blevet opsagt pr. 30/6-2012. Meeen, det er ikke skidt. Vi har nemlig lavet en aftale om, at jeg i opsigelsesperioden er udlånt til en anden del af virksomheden, hvor der er en kontorassistentstilling. Dvs. at jeg nu har 4 mdr. hvor jeg igen får løn (yay!), jeg kan bevise mit værd og ikke mindst får jeg lov til at arbejde! Jeg har gået hjemme nærmest uafbrudt siden 1. maj, så det føltes helt uoverskueligt at blive ved med det på ubestemt tid!

Jeg starter på mandag og så håber jeg bare at jobbet er godt, kollegerne er søde og at de gerne vil beholde mig efter de 4 måneder er gået!

2 kommentarer:

  1. hvor fint! Tillykke! Haaber alt gaar som du oensker det.

    Turtle

    SvarSlet
  2. Tak for det - det er gået rigtig godt indtil videre.:o)

    SvarSlet