Sider

fredag den 18. maj 2012

Jeg er her stadig...

Så er flytningen ved at være overstået. Eller, vi har i hvert fald fået det meste på plads.
Der mangler stadig at blive hængt lidt lamper,  et par billeder og nogle højtalere op rundt omkring, men i det store hele fungerer det nu.

Bortset fra internettet, selvfølgelig. Jeg har snakket om snakket med Yousee, og det er først nu de er kommet frem til at de bliver nødt til at sende en tekniker. Håber virkelig at han kan ordne det, så vi kan få internet i det lille hjem igen.:o)

Jeg kommer snart tilbage med rigtige indlæg igen - nu må I ikke glemme mig helt, vel?:o)

2 kommentarer:

  1. Må vi se nogle billeder af jeres nye hus når I er kommet på plads?

    Det så super hyggeligt ud på de billeder du viste tidligere

    SvarSlet
  2. Det kan du tro! Mit forfængelige jeg vil bare gerne have at der er ordentligt rent og pænt, inden jeg render rundt og tager billeder til bloggen... - Men de skal nok komme!:o)

    SvarSlet