Sider

mandag den 20. august 2012

Ude af drift.

Ja, det er mig. Har forskanet mig i gennemtrækket inde i stuen - her er trods alt køligere end udenfor!

Laver ikke så meget andet end at sidde med fødderne i iskoldt fodbad, sprøjte mig med en vand-forstøver og spise unævnelige mængder Sunlolly!
Tidligere på dagen var vi et smut i Ballerup Centret - der er åbnet en Kære Børn, som havde utroligt gode åbningstilbud. Vi fik hapset et sæt babyalarmer og 3 nuttede dragter til baby, for kun 900 kr.

Shit mand, det er sidste gang jeg går efter et køtilbud, der henvender sig til gravide - de lukkede folk ind i hold, og da vi var færdige derinde (og havde snuset rundt i hele butikken, stået i kø ved kassen osv) var der stadig ca. 50 mennesker der endnu ikke var blevet lukket ind i forretningen.

Bagefter var vi et smut forbi Peak Performance, hvor vi havde set - 50% skilte forleden dag. Der fandt manden en ny vinterjakke (ja, jeg ved godt det er svært at forestille sig nu, men det kommer forhåbentlig snart!), som vi så fik for 'kun' 1400 kr.

Det var ikke lige planen at bruge så mange penge, men det var jo ting vi har brug for - og hellere give 1400 kr for en jakke nu, end 2800 til efteråret, når han skal bruge den.:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar