Sider

torsdag den 14. februar 2013

Nå, skal 2 dage nu forestille at være et varsel?

I går landede der et brev i min postkasse. Ja, postkasse - så det var altså ikke et fancy anbefalet et af slagsen. Der stod at pr. 15. februar (altså i morgen), er jeg (og mine kollegaer) overdraget til en anden virksomhed. Der ligger på Amager.

Jeg er da glad for at jeg er på barsel, for ellers ville det da være ret problematisk for mig at gå fra at have 40 minutters daglig transporttid, til hvad jeg vil gætte på vil være ca 3-3½ timers daglig transporttid. Med 2 dages varsel.

De 10 linjer blev fint afsluttet med et "held og lykke fremover" og det er så det første (og sidste, gætter jeg på) jeg overhovedet har hørt om virksomhedsoverdragelse.

Håber virkelig at mine kollegaer har fået bedre besked og jeg bare er blevet glemt, fordi jeg er på barsel. Det er selvfølgelig heller ikke okay, men trods alt bedre end at snigløbe os alle sammen.
Havde bare ikke forestillet mig, at det var sådan min ansættelse skulle slutte, efter næsten 5 år i firmaet....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar