Sider

onsdag den 6. marts 2013

På tur med damerne!

Ja, jeg er nu blevet sådan en der invaderer et center med barnevogne, sammen med mine med-mødre!

Vi var 3 styks fra mødregruppen afsted til Ro's Torv, og det var SÅ hyggeligt! Vi slentrede rundt og kiggede på tøj, spiste lækker frokost, kiggede lidt mere på tøj, spiste kage og vupti, så var de 4 timers parkeringstid gået.

Godt nok begyndte Nikolaj at skrige hysterisk da vi sad på cafeen, så jeg begyndte at stress-svede, indtil jeg så de 8-9 andre barnevogne på cafeen  - og at blikkene ikke var fordømmende, men medfølende (okay, også lidt "godt det ikke er min der skriger sådan!"). Og så gik det hele pludselig alligevel.

Jeg fik lidt forårsfarver med hjem i garderoben og vi fik vendt verdenssituationen imens barnevognene trillede. Ikke nogen dårlig måde at bruge en onsdag.:o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar