Sider

lørdag den 30. marts 2013

Påskedrømmene må vente lidt endnu...

Ihh, jeg havde tænkt at påsken skulle bruges på at gøre haven fin, få plantet nogle blomster, osv.
Men det er altså lidt svært når det bliver ved med at sne! For filan da, hvor det kribler i mig efter at få gjort noget ved sagerne.

Jeg har planer om roser nede i bunden af haven, stauder foran stuevinduet og forhåbentlig kommer mine klematis igen, og sætter blomster op af hele espalieret ved døren!

Desværre er jeg plante-mongol, så jeg satser på kyndig vejledning fra planteskolen - fx. ved jeg ikke engang om roser overhovedet kan stå i skygge? Eller hvordan man skal sammensætte et staudebed, så der er blomster hele tiden?

(Ja, billederne er fra i sommers - åhh, de smukke grønne blade!)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar