Sider

søndag den 3. marts 2013

Skattefar? Sugardaddy!

Jeg forsøgte at komme på Skat i går, men da der var 269.000 i kø foran mig droppede jeg det igen.
Her til morgen var der til gengæld kun 1 minuts ventetid.

Det er altid med sommerfugle i maven at jeg logger ind og tjekker årsopgørelsen, for selvom jeg synes at jeg skriver de samme, korrekte tal hvert år, så svinger det meget hvad jeg skal betale/få tilbage.

Helt seriøst, er der nogen der har gennemskuet systemet, så de på forhånd ved hvad deres resultat vil blive? Eller er de - ligesom mig - hensat til den nervepirrende ventetid, hvor man ikke ved om man er købt eller solgt?

I år gik det heldigvis meget godt - 13.000 til sammen, retur til manden og jeg. Det luner, nu jeg er overgået til barselsdagpenge, og fremtidsudsigterne ser lidt usikre ud.:o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar