Sider

tirsdag den 2. april 2013

Posen skal rystes!

Jeg er lidt af en bognørd, så igennem graviditeten læste jeg masser af graviditetsbøger. 

I dem alle sammen står der, at når man har fået et barn vil man genoverveje sin hverdag, job og prioriteringer generelt. Jeg tænkte kæk "ej, det kommer jeg ikke til - jeg har det helt fint".

Men nu hvor vi har vores lille fantastisk guldklump, så er jeg måske ikke helt så sikker alligevel. For har jeg lyst til en hverdag hvor jeg er hjemmefra fra 6.00-17.00? Og hvor jeg nærmest kun når at sige hej til Nikolaj, inden han skal puttes?
Det kom jeg ret hurtigt frem til, at jeg ikke har. Savner jo drengen bare vi har været ude at spise en enkelt aften, uden ham!

Så nu kigger vi på alternative planer her hjemme. Tror vi har fundet en løsning, som vi alle sammen bliver glade for i det lange løb, men vi skal lige have regnet lidt på tingene. Stay tuned. ;o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar