Sider

fredag den 12. juli 2013

Fødselsdagsfejring 2.0

Manden blev jo 30 for en måneds tid siden, men da han skulle arbejde 19-07 den dag, så blev det ikke til det helt store. Han ville desuden gerne holde det low-key, så han inviterede 2 af vores gode vennepar til fødselsdag i morgen i stedet.

Vi starter med frokost på Lundgren VIP. Der skal vi have tapas og maaaasser af rødvin (undtagen mig, for jeg skal køre hjem). Imens bliver knægten passet hos mine forældre, så vi har lidt fred og ro.


På vej hjem sender vi noget af selskabet efter sushi, imens vi selv henter Nikolaj, så vi er færdige med al den køren rundt. Så skal vi forhåbentlig tilbringe eftermiddagen og aftenen i haven, med sushi, vin (og mig, denne gang!), jordbærtærter og hvad vi ellers kan finde på.



Årh, det er slet ikke nogen dårlig idé med en mand der har fødselsdag om sommeren - det er den slags jeg har drømt om imens snestormene har raset udenfor vinduerne på min fødselsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar