Sider

mandag den 29. juli 2013

Nyt gear.

Det går skide godt med mit løbeprogram.
Eneste minus er at jeg igen begynder at døje med skinnebensbetændelse. Desuden skarvede mine sko på hælen, så jeg slæbte manden med i Løberen, så vi kunne få nogle nye sko til mig.

Ekspedienten kigge på mine gamle sko, og sagde vantro "Hvor gamle er de her?"
Mig: Hmm, det ved jeg ikke helt...
Ham: Altså.... De holdt op med at producere dem for 6 år siden....

Ved nærmere eftertanke købte jeg dem vistnok da jeg gik i gymnasiet, så lidt hurtig hovedregning vil sige at de er 10-12 år gamle. Nok også derfor de var nærmest forstenede, og højst sandsynligt roden til skinnebensbetændelsen.

I hvert fald fik jeg et nyt lækkert par! Manden og jeg løb en tur i dag, og de er bare skide gode!
Er man overgået til Den Anden Side, når man glæder sig lidt til næste løbetur?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar