Sider

fredag den 2. august 2013

....... Ooooog finalen!

I dag nåede vi til finalen i mit 9-ugers løbeprogram: at løbe 5 km uden gå-pauser undervejs.
Jeg havde sat mig for at jeg ville løbe dem på max ½ time - noget der nok havde været nemmere, hvis ikke jeg havde valgt årets varmeste dag!

Men det gik - jeg havde manden med som moralsk støtte (og for at have vidner til min bedrift:oD), og det var rart at have en der lige kunne indskyde et "det går skide godt", når man nu mest havde lyst til at smide sig på stien.

Nu er programmet jo slut, så jeg ved ikke hvad jeg så skal... Fortsætte med de 5 km, eller bygge ud på distancen? Det må vi lige se tiden an med; de næste 1-2 uger holder jeg mig i hvert fald på denne distance, så mine skinneben lige kan få lidt ro på - så må udfordringerne komme bagefter.:o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar